Kannegieter
Klanttevredenheid om trots op te zijn

Klanttevredenheid om trots op te zijn

Wie altijd de drang heeft om beter te worden, moet kritisch naar zichzelf kijken, en open staan voor suggesties van anderen. Daarom hebben we in juni een groot klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder meer dan 600 van onze relaties.
 
Bij Kannegieter is goed nooit goed genoeg. Het kan altijd beter en daarom houden we constant de vinger aan de pols bij onze klanten.
Bent u tevreden over onze dienstverlening, service en producten? Wat vindt u goed, wat kan volgens u beter? Daar willen we graag uw antwoord op, zodat we daarmee onze dienstverlening voor u kunnen optimaliseren. 
 
Uiteraard werd het onderzoek verzorgd door een onafhankelijk onderzoeksbureau zodat iedereen volledig vrij was om te antwoorden wat hij wil. De uitkomsten overtroffen onze verwachtingen. Het zijn beoordelingen waar we bijzonder trots op zijn en waar we elke dag weer hard voor werken om ze op dit niveau te houden. We zetten ze graag voor u op een rijtje:
  • 66% van onze klanten beoordeelt onze verkoopbinnendienst als goed tot uitstekend, en 13% als voldoende. Voor de verkoopbuitendienst is dit 80% (goed tot uitstekend) en 11% voldoende.
  • Op de punten kennis en advisering, snelle levering en proactief meedenken voldoen wij goed in de behoefte van onze opdrachtgevers.
  • 87% van onze klanten geeft aan zelf een training gevolgd te hebben of een collega te hebben die een training gevolgd heeft bij Kannegieter College. 61% geeft aan de training goed tot uitstekend te vinden. Mocht u interesse hebben, onze Cursuskalender 2016 is klaar. Kennis leidt naar kansen en nu is het de tijd om u in te schrijven. Lees hiervoor het betreffende artikel in deze nieuwsbrief. 
  • Ruim 80% van onze klanten vindt de leverbetrouwbaarheid goed tot uitstekend. Voor de logistieke dienstverlening is dit bijna 70%.
  • 70% van onze relaties beveelt Kannegieter (vrijwel) zeker aan bij relaties.
  • Van bijna 70% van onze relaties krijgen we als algemene beoordeling een 8 of hoger.
Een prachtige beoordeling! Maar waar we net zo blij mee zijn, zijn de verbeterpunten die u bij ons heeft aangegeven. Uiteraard gaan we deze oppakken, want de weg naar verbetering is de route waar u ons altijd tegen kunt komen. Wij gaan met de volgende tips van u aan de slag:
  • onze webshop
  • (digitale) datasheets, whitepapers en een catalogus met artikelnummers. U gaf aan dit de belangrijkste informatiebronnen te vinden voor technische kennis en productkennis. In de komende periode gaan we deze middelen verder optimaliseren.
Voor iedereen die heeft meegedaan: heel hartelijk dank!
We waarderen uw medewerking enorm en hebben daarom onder de deelnemers en hun afdeling vijf taarten verloot. 

Heeft u alsnog suggesties ter verbetering van onze dienstverlening of bent u juist heel tevreden, laat het ons weten en mail uw opmerkingen naar salessupport@kannegieter.nl